Vivo avslöjar hur den primära kameran kommer bli i X300 Ultra

0
Gsmarena 000+23

Inom de kommande veckorna kommer Vivo visa upp X300 Ultra. Nu har det inkommit officiella uppgifter om hur kamerorna i enheten kommer bli, och det ser ut som att den primära kameran kommer bli någonting extra!

Det framgår att sensorn kommer få upplösningen 200 MP och att sensorn kommer vara av typen Sony LYTIA-901 1/1.12″. Det innebär att denna kameran kommer vara riktigt vass. Vivo berättar också att sensorn ska erbjuda upp till 30% mer ljusinsläpp jämfört med den primära sensorn i X200 Pro.

Sedan tidigare har det spekulerats om att mobilen kommer få tre andra kameror varav zoom kameran också sägs få 200 MP upplösning.

Via

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *