Vi har tagit emot Realme 16 Pro
Vi har nyligen etablerat kontakt med Realme som varit snälla att skicka ut 16 Pro för test. Det här är våra åsikter och tankar om mobilen so far. Och jag tycker att den känns mycket lovande!
Mobilen är stor, och det känns också i handen. Något jag verkligen gillar är att den ligger bra i handen och den variant vi fått hem har verkligen en i ögon fallande färg (som ni kan se ovan). Någonting annat jag gillar är att den har väldigt små ramar runt displayen, något som gör att den känns betydligt dyrare än vad den faktiskt är.
Telefonen tycker jag känns riktigt snabb, har en oerhört fin display och än så länge mycket lovande batteritid. Gränssnittet i mobilen ger verkligen vibbar från OnePlus vilket undertecknad gillar.
Med detta sagt kommer vi försätta testa mobilen. Än så länge har vi haft den i vår ägo i några dagar men vi kommer släppa en recension om några veckor när vi hunnit med att testa allt mer djupgående.




