Site icon Mobilnytt

Motorola Edge 70 Max är företagets kommande värsting

gsmarena_009 (6)

Det verkar som att Motorola kommer visa upp ett nytt flaggskepp inom en snar framtid vid namn Edge 70 Max. Telefonen sägs bland annat få ”galet tunna ramar runt displayen”.

Telefonen kommer drivas av Snapdragon 8 Gen 5, inte att förväxla med 8 Elite Gen 5. Det verkar också som att den kommer vara IP-klassad samt få trådlös laddning.

Just nu är det oklart vilka övriga egenskaper mobilen kan komma att erbjuda.

Via

Exit mobile version